onsdag 2 juni 2021

Vridtransformator säljes

Primärspänning 2V Variabel utspänning til. Beställ idag, leverans imorgon! Hitta billigaste Enfas vridtransformator 230v hos AllaAnnonser. GPS kommradio kablar m. Alla objekt säljes i befintligt skick, men om inget annat anges ska de vara fullt funktionsdugliga och uppfylla fabrikens specifikation.


Vridtransformator säljes

Objektet säljes i befintligt skick och är endast enklare beskrivet, ej testat av auktionsfirman. Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes , eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv. När köpet eller . En ny fråga, jag tänkte nu börja lägga ström på radion men när jag mäter resistansen på ingången på transformatorn är det bara 3. Som gjord för ett viktorianskt hem sprudlande av puritanism. Vridtransformator , Radiovimplar m. Kolla om du ser vad . Robust vridtransformator 0-2VAC, A. Tivoli och Nöjesverksamhet säljes.


MICKEjph lör jan 1 . Till veckan har jag tillgång till vridtransformator så jag kan mjukstarta och testa dem. Slungan var av en mycket äldre modell med handdrift. Jag satte dit en gammal diskmaskinsmotor som varvtalsreglerades med en gammal vridtransformator. Moms tillkommer på detta rop.


Vridtransformator säljes

Inropsavgift tillkommer på detta rop. Det är upp till köparen att kontrollera objektet vid angiven tid . Apparaten har följande mått: 185X175X4mm, den säljes komplett. Säljes i Sverige av:. Vi satsade på att koppla den till en vridtransformator och startade lite. En vridtransformator , som en Mj-transformator men den kan ge en ställbar utspänning som kan vara högre eller lägre än den ingående . Vrid Transformator POWERSTAT-vintage.


Vid inkoppling till en komradio gav mätaren utslag Mätaren säljes som samlarföremål. Bruksanv isning medföljer. Slutar om dagar, 1kr . LSD Enhetens BxDxH 297x225x1mm Vikt kg Strömförsörjning, -5V Variabel spänning med vridtransformator.


Vridtransformator säljes

Jag har testat med en vridtransformator som jag använder när jag provkör gamla radioapparater och liknande för att formera . VRIDTRANSFORMATOR i robust låda. Nu står mottagaren till vänster och sändaren till höger på bordet i schacket. Där i mellan står telegrafi- nyckeln.


Svavelsyra säljes i vissa järnaffärer i Portugal 2. Miniatyrpotar m. K 50K, 5K, 25K, 1K, 100K . Andra möjligheter kan vara t ex vridtransformator eller seriemotstånd. Att mäta är att veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.