torsdag 16 augusti 2018

Nivåvakt båt

Nivåvakt – automatisk kontroll av vattennivån. Länspump med inbyggd nivåvakt är en praktisk och smidig lösning för kontroll av vattenninvån i båten. Automatisk nivåbrytare i korrosions beständiga material.


För helautomatiskdrift. Inbyggd microbrytare helt utan kvicksilver. Kan användas för och V.

Den kan monteras i flera. En länspump med nivåvakt ger dig ett tillförlitligt pumpsystem. Det finns även . När jag köpte en öppen bohusjulle satte jag i en sån pump i båten och ett Ah batteri. Efter någar år tog jag hem min stora båt från Stockholm . Mycket användarvänlig länspump med automatisk pumpfunktion, som ser till att pumpen kan pumpa ut överflödigt kölvatten även när båten är obemannad.


Rule länspump RM800B. Utan separat nivåvakt. BAXI Givare nivåvakt automatfyllning.

Alternativt finns det pumpar med inbyggd . Integrerad elektronisk nivåvakt stänger av pumpen när båten är tom. På sommaren regnar det mellan och 1mm per månad vilket innebär att det räcker med . Fungerar till 12V. Säkring och 2st skruv för montering medföljer.


Jag har en länspump med en strömbrytare som jag vill koppla in en nivåvakt till. Jag hade den inkopplad innan men har glömt hur det var . Pumpen har en låg strömförbrukning, är helautomatisk och har en inbyggd nivåvakt. Elektrisk länspump med nivåvakt. Minsta antal, Rek. Rabatt, Netto ex.


Sortera på Senaste. Håll isfritt runt båten Kasco mm. Neptun Navy 7kg reggad båt trailer. Genom att klicka på Skicka godkänner jag att mina uppgifter sparas. Grunnet omstendighetene har vi lansert tjenesten KjøpHent Drive-In.


Husk at du kan kjøpe på nett og hente i varehuset, eller få varene utlevert i . Tänker att i och med att du inte har den i en båt utan istället under huset finns väl. Biltema har enkel nivåvakt man kan koppla emellan en dammpump så den .

Fortsätt att handla. A line styled icon from Orion Icon Library. Whale länspump med inbyggd nivåvakt. Professionell rådgivning. Passar alla länspumpar som kräver extern nivåvakt.


Allt till dig och din båt. Levereras med skyddskåpa och . Har använt denna i olika båtar. När den fungerar är den bra men kvalitén är ojämn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.