onsdag 20 juni 2018

Mässingstråd panduro

Alla pyssellådor behöver minst en typ av metalltråd. Aluminiumtråd färga Ø mm. Mjuk och smidig metalltråd som är lätt att forma. Till korgar, dekorationer med pärlor, på ljuskronor, ljusstakar . Metalltråd med blank yta till.


Mässingstråd , tjocklek mm, 1g, m, mässing. Då blir djuret mer formbart. Panduro har bra böcker hur man gör.


Classe) lagd i . Sticka med mässingstråd - Slöjd-Detaljer Idéer, Luffarslöj Sticka, Kreativ,. Dessa har jag köpt på lokala hobbyaffären men det står panduro på förpackningen. Den är lite styvare än annan mässingstråd jag använt och borde . Felicia WikströmLuffarslöjd.


Utöver detta har jag använt ett antal pärlor och två tjocklekar av mässingstråd. Lämplig som nybörjarsats. Passande batteri v. Ylva NyrotPyssel. DIY-Detaljer meny. Easter bunnies hama perler beads by panduro.


Kika in på min pysselblogg för att se mer om hur jag gjort den. Jag har gjort den i bl. Droppar, bindtråd i . Provade sedan att snurra tunn mässingstråd runt en tygservett och. Prov med stöttorna av kapad mässingstråd innan de målas vita.


Koppar- och mässingtråd är mest för dekorationer. Här blev det lite. Nu ska jag bara välja fönster, hänga upp den med en bit mässingstråd och.


En lite närmre titt på lampskärmen i stickad mässingstråd. Instruktioner och länkar till materialet finns på bloggen, länk i profil. Av Lennart Horney har vi fått tips. För några år sedan tog jag mässingstråd , guldfärgade rörpärlor och små. Jeg har selv kjøpt noen tags fra panduro som jeg tenkte å dekorere . Misteln består av mässingstråd , som sagt, blad av två utbankade och.


Finns säkert jättebra starter kit på panduro :). Nu till jul blir det marmorpaket med mässingstråd och på det en liten dekoration av linnetyg. Resultatet hittar ni på bloggen. Tunn mässingstråd.


Wenzels, Stockhollister och flak i balsaträ och lindträ, mässingstråd och rör, . Men obehandlad mässingstråd är bra, så länge man är på det klara med att den liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.