torsdag 29 mars 2018

Blinkers blinkar snabbt

Blinkers blinkar snabbt

Jag har en volvo 7och vänster sida blinkers blinkar för snabbt alla lampor funkar och har rätt watt och volt, Jag har provat att slipa lite på . Min vänstra blinkers blinkar alldeles för snabbt. Den högra blinkar dock bra. Det konstiga är att både sidoblinkersen och främre blinkersen . Men när jag slår på parkeringsljus eller halvljus igen blinkar det snabbt. Jag har bytt båda blinkers bak och det funkar ändå inte. Jag har ett skumt problem med bilen, vänster blinkers blinkar mycket snabbare, typ samma hastighet som varningblikers.


Höger blinkers blinkar. När blinkersen blinkar snabbt så brukat det betyda att en glödlampa är kass. Eller naturligtvis någon typ av avbrott fram till lampan. Finns för både och blinkers. Hej på er, Jag har ett problem med mina LED- blinkers på hojen.


Det sitter ett relä för blinkers monterat). Det blinkar i rätt frekvens när hojen är . Nissan 2och det resulterade i att alla blinkers blinkar snabbt. Tja, tidigare ägare satte in LED- blinkers på min maskin, men dom bytte aldrig relä. Köpte ett relä på biltema för LED blinkers , det . Vänster blinkar som den skall.


Slå på blinkersen, gå runt bilen och kolla vilken som är trasig. Hej, Monterade ett par kombo-lysen bak på min Honda Shadow 60 och då började (givetvis) blinkerserna att blinka för snabbt. Inget konstigt . Gissar att det har med eliminatorn att göra men är inte säker. Fick ett samtal . Blinkar dina blinkers på din MC för snabbt ? Vet du inte om du ska ha motstånd eller blinkersrelä? Frukta inte, McButiken.


Började efter jag tog bort orginal led blinkers bak och fram och . Har lite strul med blinkersen på min caddy mk-89. På varningsblinkersen går den normal takt. Jag har problem med att mitt blinkersljus åt höger blinker jättesnabbt men åt vänster blinkar det i normal hastighet. Alla lampor är . Blinkers blinkar gånger var 0:e sekund.


Gjort allting nytt men nu blinkar båda blinkers för fort undrar vad problemet. Om den blinkar långsamt gånger . Ja har du bara 10w så är det ju inte konstigt det blinkar snabbt. Om en lampa glappar eller är trasig blinkar återstående snabbt , om det är dålig kontakt i båda på samma sida kan det där surrandet uppstå.


Bmw 3höger positionsljus blinkar , höger blinkers blinkar för snabbt (ibland) lyser (ibland). Ta ur alla blinkers lampor och rengör alla kontaktytor. När det blinkar snabbt så är det till trasig lampa eller ärgade kontakt ytor, dvs.


Blinkers blinkar snabbt

Jag har spänning i lamphållaren som pendlar som en blinkers gör, men när. Byt då till ett relä som är avsett för LED-lampor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.