tisdag 24 april 2018

Biltema vattentempmätare

Biltema vattentempmätare

Finns i lager i varuhus. Lägg till i shoppinglistan. Adapter för vattentempgivare. Koppla bort bilbatteriets minus (-) kabel.


Biltema vattentempmätare

Drag åt givaren ordentligt vid monteringen för att undvika . Hejsan, köpte ny vattentempmätare med medföljande givare som jag. Hm intressant, för oljetemp och vattentemp på biltema har samma . Jag antar att man kommer få med en givare som på . De som jag köpte är volt, vattentemp , oljetemp och vaccum. Givaren till vattentempmätaren sätter man i . Har monterat en biltema mätare på min REV, den är säkert ej vatten tät men för det priset kan jag köpa om denna går sönder , mycket enkel . Köpte en biltema mätare vattentemp så nu är det som så jag vet inte riktigt . Jag brukar kollmäta med en IR mätare . Jag har några tempmätare i min bil och dom har fugerat i flera år. Anslut till ett batter i och sänk ned givaren i en kastrull med kokande vatten o . Någon som har tips på någon bra vattentemp mätare ? Köpte en digital på biltema ifjol(enda som fanns just då, och det var kris) och den verkar faktiskt funka . Jag hittade en mekanisk tempmätare från -vars ”sensorbulb” verkar passa i toppen. Tänkte koppla in en extern vattentemp mätare också, funkar de bra med en.


Undrar du vart skall den kopplas in ? Det står på kylaren . Inlägg av v-g 12. Tror du har gissat rätt. Biltema fås att passa ihop med TT-motorn?


Brukar vara denna typen i bilar. Men för att kunna . Har köpt en vatten temp mätare till min picanto på biltema. Så smart att det är olika standarder, men en vattentemp -givare måste ju . Testade idag å sätta dit en annan tempmätare ( biltema.), men när bilen e kall så visar mätaren ca grader, å när bilen e varm så visar den ca . Vad gäller vattentemp och oljetryck kan du nog vara rätt säker på att det inte . Shiftlight med digital varvräknare 400kr. Simons ljuddämpare med slutrör 200kr. Rörlig Dumdristighet Värdelös adapter biltema.


Jag har dock en tempmätare och inte bara varningslampan på min bil. Mustangens mätare är inget att förlita sig på. Om du inte redan . Vi hittade en massa godsaker till bilen, som ni kan se nedan.


Biltema vattentempmätare

Skall prova med biltemas mätare och se ifall den visar annorlunda. Original oljetrycksgivare sitter bredvid oljefiltret, finns y-kors att köpa på biltema. By using our services, you agree . Vattentempgivare för 1kr - Köp Givare billigt online. Kapa övre kylarslangen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.