måndag 27 februari 2017

40 Tals lampor

Suzuki K moped. Naturligtvis kommer jag att testa med en elektroniskt blinkersrelä , det är beställt. Men mig veterligen finns. Detta gäller bara vid LED lampor blinkers och ett gammalt analogt blinkersrelä.


40 Tals lampor

Om tex dina LED-blinkers just nu blinkar för snabbt, långsamt, lyser konstant eller inte alls, då får detta relä dina blinkers att. Har tyvärr ingen som har likadan . En moped med en design snarlik mopederna YAMAHA FSoch SUZUKI K50. Tekniska data (preliminära): Motor : cyl, 4T, 4cc, Euro Effekt : hk Max . Generell bild - Produkten kan eventuellt skilja något från bilden.


Blinkersrelä Universal Koso. Hej, jag håller på och ska göra i ordning min moped. Ett problem jag har är att blinkersen inte fungerar, ingen av dem.


40 Tals lampor

Så jag misstänkte genast . Alla reservdelar passar till din scooter från Baotian, oavsett om det är en EU- moped eller motorcykel. Välj önskad modell ovan, så kommer du så småningom. Ladda ner appen. Felet är att du har ett gammalt blinkersrelä avsett för glödlampor. LED- blinkerslampa du monterat.


HasSse testar blinkersrelä. Enkelt test för att kolla om du behöver ett nytt blinkersrelä när du. Kombinerad blinkrelä och regulator. Jämför antalet stift innan beställning. Rieju, växlade moped utan batteri skall inte DC stiftet användas, se bild.


Hjälper brorsan med att koppla in blinkersar på hans moped. Jag har köpt blinkrelä på biltema med uttag. Online försäljning av reservdelar till Scooter, moped och MC. Ta en titt förbi shoppen.


Reservdelar El Relä. Lagerstatus: I lager. Kontakta mignär denna produkt finns i lager igen. Tillfälligt slut i lager. Klicka här för att se liknande produkter.


Denna produkt är tyvärr slut i lager. Passar ett flertal olika modeller som har 12V elsystem. Fortsätt handla. Din varukorg är tom. Många elscootrar säljs under eget varumärke men tillverkas i samma fabrik.


Har du endast kablar i kontakten passar inte denna variant. Fungerar inte dina blinkers? Vi har snabba leveranser,. Då kan det vara ditt blinkersrelä som är defekt.


40 Tals lampor

Här är ett blinkersrelä i originalkvalitet till Yamaha Aerox och MBK Nitro till och med . Lägg i Varukorgen. Moped - Välj Modell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.